top of page

Verzending & Retour

(laatste update: 24 juli 2023)

​

Niets zo gemakkelijk als een levering aan huis of op een door u gekozen adres!

We leggen de werkwijze hieronder even uit. Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

​

(sidenote: we hebben er bewust voor gekozen om de leveringskost voor jou als klant zo laag mogelijk te houden.

Het bedrag dat jij als klant betaalt voor levering, is niet het werkelijke tarief, maar een verlaagd bedrag dat wij als commerciële geste aanbieden.

Ook toeslagen zoals densiteitstoeslag, afgifte van een zending in een postkantoor of de eindejaarstoeslag die Bpost aanrekent, rekenen wij niet door aan jou maar nemen wij voor onze rekening.)

 

Leverancier

Voor de levering van uw aankopen werken wij samen met Bpost of PostNL.

 

Je kan kiezen voor:

- levering aan huis;

- levering op een door jou gekozen adres of ophaalpunt;

Babygiftbox zal steeds trachten om alle aangekochte artikelen zo snel mogelijk aan te bieden aan de leverancier (raadpleeg de productpagina voor meer verzendinformatie).

 

Leveringskosten

Wij bieden gratis verzending naar België en Nederland voor een aankoop boven de € 100.

Verzendkosten voor aankopen minder dan € 100:

- € 7,95 naar België (thuisadres)

- € 5,95 naar België (afhaalpunt)

- € 8,95 naar Nederland (thuisadres)

Wil je iets verzenden naar een ander land? Contacteer ons en wij vragen voor jou de juiste prijzen op.

 

Track & Trace

Je kan online volgen wanneer je pakketje zal geleverd worden. De link hiervoor zal je per mail toegestuurd krijgen.

Als je op deze link klikt, zal je doorverwezen worden naar een pagina waar je kan volgen waar je pakje zich bevindt en wanneer het voorzien is voor levering.

Op deze pagina kan je ook de leveringsvoorkeuren ingeven, voor als je bijvoorbeeld weet dat je niet thuis gaat zijn. Je kan oa. kiezen voor:

- bij je buur

- op een veilige plaats (garage, tuinhuis, andere plaats, ...)

- in een afhaalpunt

 

Retourneren

Wenst u gebruik te maken van uw herroepingsrecht, gelieve ons binnen de 14 kalenderdagen te contacteren via mail (info@babygiftbox.be) zodanig dat wij de retourprocedure kunnen activeren. U ontvangt daarna verdere info van ons via mail, alsook het retouretiket dat u zelf dient af te printen.

Kosten voor retourzendingen zijn steeds voor rekening van de klant, tenzij het gekochte item een defect vertoont waar de klant niet verantwoordelijk voor is. Deze kosten zijn steeds de werkelijke kost voor terugzending van het product, zoals aangerekend door Bpost of PostNL.

De kost voor de retourzending zal in mindering gebracht worden van het teruggestorte aankoopbedrag (tenzij het product een defect vertoont waar de klant niet verantwoordelijk voor is)

​

Opgelet!

- Gepersonaliseerde items zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden (tenzij ze een defect vertonen waar de klant niet verantwoordelijk voor is. In dat geval wordt het product vervangen door een nieuw product identiek aan de initiële bestelling).

- Solden artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden (tenzij ze een defect vertonen waar de klant niet verantwoordelijk voor is)

- Artikelen met korting zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden (tenzij ze een defect vertonen waar de klant niet verantwoordelijk voor is)

 

(meer uitgebreide informatie m.b.t. verzending, levering en herroepingsrecht kan u terugvinden in onze algemene voorwaarden)

​

​

bottom of page